Usługi TaskMe polegają na zdalnym zarządzaniu biurem i prowadzeniu wirtualnego sekretariatu. Oferta jest rozbudowana i zawiera między innymi dobór sprzętu, tworzenie ofert oraz administrowanie konferencji online. Usługodawca zapewnia:
• wsparcie doświadczonej kadry pracowników,
• pomoc w kreowaniu pozytywnego wizerunku marki,
• dopasowanie zasad i zakresu współpracy do aktualnych potrzeb klienta,
• przejrzysty i korzystny cennik,
• działanie w formie online.
Zdalne świadczenie usług sprawia, że nie ma żadnych ograniczeń lokalizacyjnych. Wirtualna asystentka i office manager dostępni są dla przedsiębiorstw z całej Polski. Pomagają w pozyskiwaniu nowych klientów i wyszukiwaniu informacji. Do ich obowiązków należy też tworzenie analiz i raportów, które ułatwiają podejmowanie istotnych decyzji biznesowych. W ramach planowania podróży biznesowych możliwe jest znalezienie taniego i komfortowego hotelu w dogodnej lokalizacji oraz określenie optymalnego rodzaju transportu. Warto zdecydować się także na fachowy nadzór działań firmy i przeprowadzenie optymalizacji kosztów. W razie pytań o działanie wirtualnego biura wystarczy skontaktować się z pracownikami, udzielą wszystkich informacji i wycenią koszty planowanej współpracy.